Dragi săceleni, îmi propun să introduc în administrație o serie de reforme ce vor avea ca scop eficientizarea și simplificarea acesteia.
Sunt măsuri în special pe zona de digitalizare ce ne vor face tuturor viața mai ușoară. Și celor ce activează în administratie, dar și săcelenilor ce au nevoie de aprobări, certificate sau alte documente.
Iată ce schimbări propun pentru mandatul 2020-2024:
Aplicație de tip Alertă Civică – pentru observarea, reclamarea în timp real și soluționarea rapidă a neregulilor din oraș.
Nomenclatorul străzilor din Săcele cu informații despre fiecare în parte: zonă de impozitare, asfaltare, existența utilităților, a PUZ-urilor, etc
Utilizarea aplicațiilor informatice pentru derularea întâlnirilor cu cetățenii, acolo unde este posibil.
Implementarea de terminale automate de introducere si soluționare cereri administrative.
Revizuirea circuitului intern al documentelor și digitalizarea acestuia, astfel încât un solicitant să poată urmări online unde se află cererea sa, în ce stadiu de rezolvare și în cât timp va obține aprobarea/avizul/autorizația.
Facilitarea obținerii unor avize în regim online.
Dezvoltarea programelor de audiență online.
Achiziția de tehnologie care să permită lucrul de la distantă cu publicul.
În functie de specificul postului, angajații din administrație să poată lucra 1-2 zile pe săptămână de acasă.
Reorganizarea spațiului din instituții astfel încât zona de relații cu publicul să nu interfereze cu zonele de lucru.
Modernizarea și reorganizarea spațiilor de lucru, astfel încât să existe o distanță de 1,5 m între birouri.
Organizarea spațiului de lucru în asa fel încât într-o încăpere să nu lucreze mai mult de 3 persoane.
Formalizarea schimbului de date între institutii, în format electronic și unificarea bazelor de date.
Digitalizarea serviciilor publice, astfel încât, pe cât posibil, să elimine interacțiunea directă.
Utilizarea semnăturii electronice și a corespondenței electronice în comunicarea cu cetățenii
Implementarea unui sistem GIS – sistem de informaţii referite geografic care să deservească toate compartimentele administraţiei locale şi populaţia în timp real.
Pentru orice alte propuneri, adresa de email [email protected] va sta la dispozitie!